שולחן משרדי

  • רגליים לשולחן משרדי / תלמיד דגם אבנררגליים לשולחן משרדי / תלמיד דגם אבנר צפייה מהירה
  • רגליים לשולחן משרדי / תלמיד דגם גולןרגליים לשולחן משרדי / תלמיד דגם גולן צפייה מהירה
  • רגליים שולחן משרדי דגם איקס צפייה מהירה
    • מבצע!
      רגליים שולחן משרדי דגם איקס צפייה מהירה
    • רגליים שולחן משרדי דגם איקס

    • 1,5971,797
    • דגם איקס 120*70 לבן
      דגם איקס 120*70 שחור
      דגם איקס 160*70 לבן
      דגם איקס 160*70 שחור
      דגם איקס גודל בהתאמה אישית לבן
      דגם איקס גודל בהתאמה אישית שחור
      בחר אפשרויות

שולחן משרדי

אורך, רוחב, גובה, תצורה, חומר גלם, עיצוב, תוספות – בחירת שולחן משרדי היא בחירה שמשתרעת על פני שורה ארוכה של פרמטרים, אבל בסופו של דבר כל שולחן כזה אמור לספק שני ערכים מרכזיים: סביבת עבודה נוחה ויעילה ואווירה תומכת.

 

סביבת עבודה נוחה ויעילה זה אומר משטח שולחן גדול ומרווח דיו להיקף וסוג העבודה המבוצעת על גביו וכן, תוספת מגירות וארוניות לאחסון חומרים משרדיים. אווירה תומכת זה אומר אווירה נעימה ושיקוף של ערכי הצלחה, עשייה ועבודה.

 

אחד הדברים החשובים ביותר לקחת בחשבון בבחירת שולחן משרדי, מעבר לסביבת העבודה ואווירת העבודה, הוא ששולחן למשרד הוא לא שולחן מחשב. רבים מתייחסים לשולחן המשרדי שלהם בתור הפלטפורמה עליו יושב המחשב, איתו מבוצעת מרבית העבודה, אך בפועל, שולחן כזה אמור לשרת אותנו לעוד שורה של פעולות, סידור ועבודה עם ניירת וכאמור, גם לתמוך באווירת עשייה נוחה.

 

מהסיבות האלה, שולחן גדול ומרווח יהיה עדיף יותר תמיד מאשר שולחן קטן וקומפקטי, הכל כמובן בכפוף לשטח העומד לרשותכם לצורך הצבת השולחן. כאן בחנות הריהוט המשרדי הארגונומי של ארגוטופ, תוכלו למצוא מבחר גדול של שולחנות משרדיים בשלל עיצובים ומפרטים טכניים ובהתאמה לכל סביבת עבודה, לכל תדמית עסקית שתרצו ליצור וכמובן לצרכי העבודה הנוחה שלכם – כולם במחירים סופר אטרקטיביים ועם אחריות מלאה לשנה שלמה.

 

בחרו כעת את השולחן המתאים לכם בחנות ארגוטופ וקבלו אותו במשלוח מהיר עד פתח הבית.

שתפו עכשיו