ריהוט משרדי ארגונומי

אודות ארגונומיה במשרד

לאורך השנים האחרונות תופסת גישת הארגונומיה בעבודה מקום נכבד בשיקוליהם של מנהלים ועובדים בכל הדרגים. זאת, לאור ההבנה כי סביבת עבודה נוחה ובריאה עבור העובד משפיעה באופן מכריע על שביעות רצונו, על הרגשתו הטובה, על הזדהותו עם מקום העבודה וערכיו, ומכאן גם על תפוקתו בכל המישורים מול אנשי צוות אחרים, מול לקוחות ובביצוע משימות ופרויקטים. חברתנו מתמחה בכל הקשור אל ארגונומיה משרדית ומלווה עסקים וארגונים מכל מגזרי המשק.

מה זה ארגונומיה משרדית?

ארגונומיה, או הנדסת אנוש, עוסקת בקשרים שבין בני אדם וסביבתם, בדרך כלל בדגש על ההיבט הפיזיולוגי. אכן, כאשר מדברים על ארגונומיה למשרד מתכוון למגוון רחב של מוצרים, פיתוחים וטכנולוגיות המבוססים על מידע רב שנאסף לאורך עשרות שנים, וזאת בכל הקשור למבנה הגוף ותפקודו, התגובה לעומסים פיזיולוגיים, דרישות עבודה ומבנה סביבת העבודה, תנוחות המביאות ללחצים וגורמות לבעיות בשלד ובשרירים, פעולות חוזרות והשפעתן על הגוף, ועוד.

 

שורה ארוכה של מוצרים

כאמור, סביבת עבודה ארגונומית במשרד מורכבת משורה ארוכה של פריטים, אותם ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו וגם לקבל תהליך התאמה אישי. בין היתר, המוצרים כוללים כיסאות ארגונומיים, שולחנות עמידה, עמדות ישיבה, כסאות ישיבה, שולחנות וארונות משרד, מעמדי ומגביהי מסך, זרועות מסך מתכוונות, עכברים, מקלדות, מעמדי מסמכים, הדומים מתכווננים, ועוד מגוון עזרים ארגונומיים.

 

הזמנת ריהוט משרדי ארגונומי אפשרית כבר עכשיו דרך האתר שלנו. לפרטים נוספים ולקבלת הכוונה מקצועית בנושא ארגונומיה במשרד הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-9551444.

שתפו עכשיו